Nie z samej dzianiny szyje człowiek

Dawno mnie tu nie było, wiele się działo i na pewno jeszcze wiele się podzieje w najbliższym czasie. Ale o tym jeszcze nie teraz.

Nareszcie znalazłam chwilę, żeby zrobić zdjęcia sukienki, którą uszyłam Kaśce na drugie urodziny. Co prawda domówka jeszcze przed nami, ale wątpię, że wtedy znajdę czas na szwędanie się po domu z aparatem. 

Wzorzysta tkanina z Art Gallery Fabrics urzekła mnie już jakiś czas temu. Bardzo chciałam z niej coś uszyć, ale nie do końca wiedziałam co, więc nie kupiłam jej od razu, a dopiero po kilku miesiącach.
/Puenta: Nie opieraj się tkaninie, bo ona i tak cię dopadnie (tzn. wyląduje w szafie)/

Bawełnę z AGF połączyłam z gładkim jeansem (też bawełnianym), do tego złota wypustka zrobiona
z lamówki, trzy guziki, jedno południe, dwa krótkie wieczory i gotowa!


 Guziki jeszcze na wolności






Na koniec kilka słów o moim niezbędniku ostatnich czasów - STOPCE z PROWADNIKEM. To mój numer jeden spośród wszystkich stopek, których używałam do tej pory. Z jej pomocą można sobie upiększyć wnętrze uszytej rzeczy bez użycia overloka, sprawnie przyszyć lamówkę, wykonać ozdobne stebnowanie, albo wykorzystać ją do ściegu prostego, czy krawędziowego, o tak, jak to zrobiłam poniżej:





Wykrój: Shwin&shwin Maggie Mae Dress
Materiał: jeans bawełniany, tkanina AGF kupiona tu

Unknown

14 komentarzy:

  1. Genialna! Jestem po dużym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! ślicznie uszyta! Muszę się zaprzyjaźnić z tą stopką. I kiedy ja w końcu uszyję jakąś sukienkę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Połączenie jest cudowne, idealnie wykorzystałaś tą tkaninę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam przekona do końca do tej sukienki. Ale chyba już teraz dałam się przekonać :)
    Ślicznie wyszła!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła! Super połączyłaś kolorki i tkaniny. Mała wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna modelka w przecudnej sukience.Uszyta po mistrzowsku,a nie jak w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sukieneczka! Jest bardzo oryginalna, ma śliczne kolory i idealnie pasuje Twojej córci. Dobrze, że porzuciłaś na chwilę dzianiny ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest tak słodka, że zapragnęłam mieć córkę! Chapeau bas!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie sukienka jest BOSKA!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo, jak się cudnie to połączenie tkanin na zapięciu zeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka! Czy masz może link do tego wykroju na etsy? Albo nazwę? Próbowałam znaleźć, ale mi się nie udało. Byłabym bardzo wdzięczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna :) świetne połączenie tkanin. Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz swój komentarz dotyczący mojej, mniej lub bardziej, radosnej twórczości :)