Bluzka w komary - rękaw raglanowy inaczej

   Na bluzkę wybrałam wykrój z rękawami raglanowymi, nieco zaokrąglonymi. Taka ciekawa alternatywa dla rękawów wdawanych zwykłą metodą i "normalnym" raglanem. A jak już tak patrzeć przez pryzmat normalności, to ten rękaw jest nieco nienormalny, ale grunt, że normalnie leży ;) Drukowane niemieckie jerseye we wzór komarów i superbohaterów, to była miłość od pierwszego wejrzenia. Jak to z miłością - wiadomo - wymaga poświęceń. Przeliczając na metr bieżący, to w tym przypadku dość dużych poświęceń. Raczej niczego z allegro nie pokocham już tak mocno ;) Na szczęście, wśród resztek tkanin zachowałam też resztki zdrowego rozsądku i kupiłam go mało :D Za mało, by wystarczyło (jak planowałam) na całe rękawy. Musiały więc być albo długości 3/4, albo łączone. Wybrałam druga opcję i nawet nie wyszło tragicznie. Z wiadomych względów tył pozostał gładki.




 Plisę dekoltu robiłam korzystając ze wskazówek Wioletty, znajdziecie je tu. Wychodzi pięknie!



 Jest ok!



Komary obudziły się już z zimowego snu. Może przestraszą się konkurencji i nie będą atakować Antka w tej bluzce? :)

Wykrój:  uproszczone 13 z Ottobre  6/2014
Materiał: jersey drukowany (bawełna + elastan), ściągacz

Poskromienie Maszyny

8 komentarzy:

  1. Świetne te rękawy! Nigdy bym nie wpadła na to, że mogłyby tak wyglądać ;) A łączenie materiałów zupełnie jakby taka była myśl projektanta. Chyba całe w komary nie byłyby takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Idealnie wykończona i zaprezentowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta bluzka ! ja mam wiecznie problem z czym połączyć dany materiał :P a rękawy ciekawe, chciał.abym spróbowac takie zrobić kiedys :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNA! Idealnie połączyłaś rękawy, super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ze sklepu... co ja piszę... w sklepie takich nie ma... Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hero !Ja czesto kupuje polmetrowki dla mojego 4letniego brzdaca,a wtedy kombinuje,dopasowuje i zawsze cos ciekawego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ superowe te materiały!!! ale nie kupię :D bluzy też pięknie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie takie śliczne materiały można dostać? Szyje Pani prześlicznie, kiedy ja tak będę... eh.. o ile w ogóle..

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz swój komentarz dotyczący mojej, mniej lub bardziej, radosnej twórczości :)